Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-12, 11:26   #17813
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det kan også være utposning på tarmen... Dere kan jo forsøke å sette en lav knakk foran toalettet sånn at man nesten sitter på huk som på "thaitoa" over toalettet. Dette retter ut tarmsystemet mye mer enn vår egen stolsits og kan avhjelpe både behov for å trykke og smerter i den forbindelse. Tarmsystemet vårt er visstnok mer tilpasset å gjøre unna sånt arbeid på huk, enn i 90-graders vinkel.

Jeg har også hatt det sånn et par ganger om natta. Tror det er fordi jeg ikke våkner tidsnok og ubevisst holder meg altfor lenge... Om dagen går det heldigvis greit.