Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-12, 02:53   #17810
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Et lite sånn litt flaut tema:

Når jeg må på toalettet og gjøre nr 2, så får jeg ofte ubehag i magen. Kjenner liksom ikke bare at "ok, jeg må visst på do" - men får vondt i magen min, nede i tarmene.

Enkelte ganger så får jeg skikkelig magevondt. Ulmende, skarp smerte, noen ganger nesten som rier, og meg bare må løpe! .. Da kan dette vare en god stund. Blir sittende på toalettet, gjerne først litt hard i magen, men så blir det løst. Det hjelper på å gni på en spesiell måte, for da får jeg liksom ting fortere ut av systemet ..... Jeg kan bli kvalm, sånn at jeg funderer på om jeg må finne bøtten. kaldsvetter i pannen, blir noen ganger helt våt i ansiktet.

Så når jeg tror det er over, og går inn igjen på stuen, så setter kanskje smertene til på ny, og jeg må løpe. Da må jeg fort ned på skålen. Samme smertene i magen, flytter seg fra midt på til nederst.

Er ganske sliten etter noen slike runder på toalettet med smerter og kaldsvette. Disse voldsomme tilfellene med smerte og svette, er gjerne kort tid etter et større måltid, som middag.

Er det vanlig å få smerter i magen når man må nummer 2? Mange går jo bare på do, og så feridg med det, mens jeg føler meg nesten syk. Synes det er litt rart,

Dette er jo ikke sånn man snakker så ofte om, men tenkte jeg kunne spørre er.

Så da er spørsmålet - får du vondt i magen /eller blir uvel når du må nummer 2 på toalettet?