Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-12, 21:37   #111
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hooops, det er jo sant. 12-15% på en veltrent kvinne er jo superlekkert, enda lekrere enn på en mann med samme. Jeg må antakelig ned til 7-8% for å få samme effekten.

Blir feil å sammenlikne meg da. Tenkte mann jeg BenteR! Sorry, du er jo ikke en mann! hehe.

Ikke er jeg mann og ikke er jeg veltrent eller superlekker....jeg er bare meg
Men fra spøk til revolver;
fettprosenten sier kanskje at jeg skulle sett trent og lekker ut, men realiteten er at tall lyver, eller i det minste så forteller de ikke sannheten.
Før jeg ble syk var jeg veldig fysisk aktiv både på fritida og på jobb. Har opp gjennom årene drevet med både karate, svømming og sykling og hadde smidige sterke muskler. Da veide jeg 10-12 kilo mer enn jeg gjør nå. Med 10 kilo ekstra på meg så så jeg faktisk både trent og sunn ut, hvilket jeg ikke gjør nå.
Enkelte nebbdyr mener derimot at til mer skrapt man blir, til sunnere er man.