Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-12, 09:53   #100
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Novemberstarterne

Jeg har kjøpt rapidsalat. Den er ganske myk, sånn at det går an å "brette" den rundt pålegget uten at den sprekker opp. Den holder seg ikke stiv slik at den kan spises slik den er uten kniv og gaffel. Siden jeg tar den med meg på jobb og spiser den her, så pakker jeg den inn i aluminiumsfolie, så da minner det jo litt om en kebabrull ;p.

Tror jeg sliter litt om dagen. Veide meg i dag morges, og jeg har gått opp i vekt. Tror jeg glatt kan skylde på (vinen på) julebordet, men fortsatt kjipt. Og så blir jeg liksom ikke mett. Jeg spiser rett og slett ikke nok fett (som forsåvidt er grunnen til at jeg begynte å ta med en salatrull til jobben, for i den pøser jeg jo på med fett. Helgen blir superstreng, for nå må fettet inn slik at jeg kommer inn i den gode rytmen igjen. Eventuelt så må jeg begynne å stå opp litt tidligere, så jeg rekker å lage en skikkelig frokost.

Men i går hadde jeg TIDENES middag. Samboern var på julemiddag med jobben, så da stekte jeg meg en fantastisk biff, med bearnaise fra Christian Potier (1,7 karber per dl), en stekt tomat med masse hvitløkssmør og toppet det hele med tzatziki! Skal definitivt gjentas!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat