Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-12, 10:16   #17
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kan det være farlig med lavkarbo?

Spiser ikke stort av verken julesnop eller annet snop egentlig, føler ikke det store behovet lenger. Men noe blir da laget, bare for å ha noe. Det jeg spiser en del av er 70% sjokolade, denne er god også som basis for julegodter. Grøt har jeg ikke spist siden jeg begynte på lavkarbo, mulig den kan lages mer lavkarbovennlig?

Så lenge kroppen responderer så bra på kostholdet burde det ikke være noen tvil om at dette er det rette for deg! Jeg for min del vet i alle fall at jeg aldri kan gå tilbake til min tidligere høykarbo om jeg vil beholde overskuddet og den gode helsen jeg har nå. Som en dame sa til meg for et par måneder siden: "Nå har leger og alskens spesialister forskrevet stadig nye medisiner for mine kroniske sykdommer gjennom 20 år, og mengden bare øker. Men i løpet av disse 20 årene er det ikke EN som har spurt meg om hvilket kosthold jeg har!" Denne damen hadde nå etter et par år på lavkarbo redusert menden medisiner til et minimum, og fungerte bedre enn noen gang. Så det er ikke bare tabletter som hjelper mot sykdom, riktig mat får kroppen til å fungere bedre..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat