Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-12, 09:54   #97
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Novemberstarterne

Gratulerer med bestått eksamen. Bra jobbet!

Tror det er greit å generelt ikke få i seg for mye søtstoff, men det kan være at du rett og slett ikke tåler det.

Prøv noen dager å ikke lage noen form for erstatningsprodukter. Jeg lager kun knekkebrød, eller så bruker jeg kun rene råvarer. Knekkebrødet mitt består hovedsakelig av forskjellige typer frø.

I dag husket jeg endelig å lage meg frokost. Lagde salatrull med roastbiff, remulade, litt løk og en liten oppkuttet sylteagurk. Det var kjempegodt, mye bedre enn jeg egentlig hadde trodd. Rekker ikke å spise den hjemme, så jeg pakket den inn i aluminiumsfolie, og spiste den på bussen istedet. Anbefales!

I går var det julebord med jobben. Vi spiste ikke julemat, men fikk heller en femretters med alt annet enn julemat. Det er litt vanskelig å vite hvor mye karbohydrater jeg fikk i meg, for jeg aner jo ikke hva restauranten har hatt oppi maten. Prøvde etter beste evne å spise mest mulig riktig, men ble nok litt mer karbohydrater enn jeg burde allikevel. Magen er litt i ulage i dag, men der tror jeg kanskje alkoholen skal få skylda .

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat