Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-12, 09:53   #1031
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Har sett litt på grensevaktene (eller hva i huttaheiti serien het) fra Australia og det er mange steder veldig strengt med innførsel av mat. Selv epler og annen frukt i håndbagasjen var ikke tillatt og man fikk høye bøter om man hadde mat i kofferten.

Jeg har vært i Australia noen ganger, og er like "spent" hver gang jeg skal inn i landet. En gang fikk jeg en av "mathundene" (ja, som narkotikahunder men på mat!) opp etter ryggen. Etter at grensevakten hadde gått gjennom hele sekken min mente han kanskje at det hadde vært et eple der en gang, og at det var derfor hunden reagerte! Jeg hadde fått sekken, så det kunne jeg jo ikke gå god for, men Australia har jo dårlige erfaringer med innføring av kaniner, så jeg forstår dem godt. Og hundene er jo kjempesøte

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat