|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.
sp.mål... Er det 10 minutter inkludert alt, fra du er opp fra sengen og til du er ute av døra, eller er det bare sminken? Er jo mye man skal gjøre om morgenen... Do, dusj/vask, klær, sminke, hår... Rekker du alt dette på 10 min er du god!!! Selv min mann bruker 20 minutter, enda han sminker seg ikke, og fikser ikke hår...
Ikke misforstå, det er ikke noe galt med å bare bruke 10 minutter, men jeg er bare så imponert... Føler meg pluttselig veldig treg som bruker 30 min Og en time om jeg skal føle meg helt vel 
Nei, det er ikke alt. Det er do, klær, hår & sminke - som for meg begrenser seg til øyekrem (om jeg er trøtt og ser ut som en panda) og mascara. Dusjer ikke hver dag og tannpussen tar jeg etter mat, så den er ikke innregnet. Men jeg bruker stort sett 35-50 minutter fra senga til jeg er i bilen og da har jeg som regel spist frokost, alltid laget matpakke (om så bare pakket en boks makrell og en tube majones) og kanskje en liten kopp te også.