Hallo! Long time no see! Som nevnt ovenfor fikk jeg meg en liten knekk i motivasjonen etter masse trening og uforståelig vektoppgang. Og verre skulle det bli - jeg gikk faktisk opp 1,5(!) kg til! Mest sannsynlig vannvekt, siden jeg nå mangler bare 400 gram for å bryte den magiske 100 kgs-grensen. Trimmet mye i november, men fikk likevel et tilbakeslag i ryggen. Stoooor skuffelse! Men NÅ skal alt bli bra! Reiser til Thailand på ferie på fredag, og ser frem til sol og varme som kan myke opp stivfrosne muskler og ledd. Det skal også bli godt å rømme fra utrivelig stemning på jobb. Lønnsoppgjør er ikke bare, bare! Skal ikke tilbake før på nyåret og jeg skal nyte hvert sekund! Skal prøve å holde dere oppdatert, men tar IKKE med badevekten på ferie. Vi har imidlertid bestilt hotell med trimrom, og målet er å forsøke å gå en økt på tredemøllen hver dag. Midt på dag er det uansett så varmt at jeg må inn i skyggen - og da kan jeg like godt trene. Dere får ha en fin førjulstid alle sammen, og lykke til med kosthold i en krevende periode!