Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-12, 11:57   #17759
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

noen her som vet hvorfor det (for enkelte!) kvinnfolk (og mannfolk), tar så sykt lang tid å "stelle seg". og hva som ligger i å stelle seg, for det kan jo være mye forskjellig. Ei venninne jeg har bruker svært lang tid, hvis hun sier hun kommer hit snart, skal bare stelle meg, så venter jeg ca en times tid før jeg gjør meg klar. Er det bare meg som er sær som ikke bruker så sinnsvakt lang tid på stell?

Anyway, et spørsmål til, hva gir man en far man nesten aldri ser, og som man egentlig ikke kjenner så godt, til jul? Han kommer forøvrig til å feire jul hjemme her hos oss...

1) Nei... Iallfall ikke om jeg ikke er av "de sære" også. Bruker sjelden mer enn en halvtime på stivpyntet, og 10 min på hverdagsmorgenen...

2) Bøker?