|
Sv: Novemberstarterne
Har nok ikke vært så flink på å unngå søtstoffer, men har ikke hatt problemer med dette før. Kan alltids bli litt flinkere på det da.
Det er deilig å spise når man er sulten, å så kunne gå lenge mellom måltidene. Det er så utrolig slitsomt å gå å spise hele tiden, trøkke i seg femten mellommåltider i løp av en riskake eller en gullerot. Det bare erter opp magen føler jeg! Nå, hvis det er ille, tar jeg meg litt ost eller noe oliven. Å så er jeg faktisk tilfredsstilt! Det er godt.
Å jeg føler meg tørst HELE TIDEN! Har aldri vært en sånn som står opp og drikker ett stort glass vann, men nå er jeg det! er helt struptørst! Men nå i det siste har jeg blitt så lei vann! Men har kjøpt en pakke grønn te med mynte, som er veldig bra! Mynte fjerner jo søtsug, selv om det ikke er mye igjen av det, å grønn te slukker tørsten bedre en vanlig vann.
Så er det jo sunt da. æsj! :P
Det føles nesten som kroppen har stoppet på idealvekta, har vært så vidt det var nede i 64, men får se, kan jo være att jeg bare ble slapp.
Så, da begynner vi neste uke uten søtstoffer, bevepnet med grønn te og ost! Juhu! Veiedag Tirsdag, må si jeg gleder meg litt.
|