Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her. I går var jeg og en venninne og svømte. 1000 meter på 41 minutter! Nå må vi bare bestemme oss for om vi skal prøve å svømme lenger på 41 minuttter, eller om vi skal svømme 1000 meter på kortere tid. Uansett kjempefornøyd, for det her var hardt for meg som ikke har svømt siden en gang på ungdomsskolen...
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
I går var jeg og en venninne og svømte. 1000 meter på 41 minutter! Nå må vi bare bestemme oss for om vi skal prøve å svømme lenger på 41 minuttter, eller om vi skal svømme 1000 meter på kortere tid. Uansett kjempefornøyd, for det her var hardt for meg som ikke har svømt siden en gang på ungdomsskolen...
Jeg er glad i å svømme men har ikke svømt veldig mye etter jeg flyttet fra Tønsberg som 12-åring til Ringerike (38 nå) De første gangene (kjøpte årskort på svømming/trening for to mnd siden) svømte også jeg 1000 m på ca 40 min. Nå svømmer jeg 1000 på litt under 30 For meg har det gått helt automatisk, etter som man blir "trent" på svømming igjen. Syns dere skal fortsette med å svømme jeg rett og slett. Tell gjerne meter Jeg svømmer til jeg ikke orker/gidder mer. Noen ganger er det så inni h..... my folk der, da svømmer jeg kortere distanse Ser at mange svømmer fortere enn meg, noen svømmer saktere. Tenker at det jeg gjør skal være "moro", ikke stress. Sånn tenker jeg med alt da, setter meg ikke veldig høye mål Ergo er det så mye mer moro og enklere å nå dem, uten å gå lei Lykke til