|
Sv: 1 år på Atkins - og så oppdaget jeg dette !!
Opprinnelig lagt inn av Aline
dette er jo kjempespennende!
Etter at jeg fikk beskjed om at kroppen min ikke klarer å fordøye melk og hvete, så tenker jeg at jegkanskje skulle få sjekket dette ordentlig?
(må bare vinne i lotto først )

Kunne nok vært en idé å få det sjekket Aline - særlig hvis du har problemer med å fordøye melk og hvete. Det var sånn jeg merket det også - med hvete, den satte seg liksom litt fast i spiserøret og det sprengte på noe voldsomt i et par sekunder.
Nå har jeg altså begynt - i går. Denne uken blir en "prøveuke" - må bli ordentlig kjent med hva jeg kan spiste + få tak i de tablettene jeg skal ta.
Men allerede i går i 2-tiden fikk jeg den velkjente hodepinen som jeg fortsatt sitter her med nå. au au au.. Så jeg pøser på med vann og håper det blir bedre snart.
Litt rat å spise anderledes enn Atkins - spiste 1 skive speltbrød til frokost og 1 pære da jeg kom på jobben. Men legen mente at jeg ikke skulle tenkte på Atkins kostholdet nå fordi dette er en diett for å bli kvitt intoleransen og allergien, så da må jeg nesten få spise av det jeg har lov til (bl.a frukt).
Og ved neste blodprøve skal de sjekke om insulinet har steget eller om det er like bra som det var.
Kan forresten ikke spise gjær heller - så her må det undersøkes, leses og passes på noe voldsomt. Men det skal gå !!
Skal lage med en dagbok, snart... I will.... promis..
|