Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-12, 10:52   #70
Smiline
Medlem

Smiline sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Novemberstarterne

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jeg er så kvalm i dag... Skjønner ikke hvorfor.
Holder på å lage ostekjeks i ovnen nå, og blir bare mer kvalm av lukten av smeltet ost. Har spist helt riktig i dag også.

Kanskje finne på mat noen dager uten ost? kanskje helt uten melkeprodukter? Jeg blir helt opphengt selv i matretter jeg opplever funker, og så slipper jeg å være veldig kreativ om jeg gjør det problemet er at en blir plutselig kvalm og lei, ikke minst oppgitt. I det siste har jeg spist mest fordi jeg må :S håper det går snart over!

I går lagde jeg buljongsuppe med brokolistilk, vårløk, tørket persille og ferdig skinkestek som jeg kuttet i biter og varmet i suppa. Og så lagde jeg fett chai (høres ikke digg ut, men har cocosa og fløte i, shake'a) som fettkilde. Var så godt at jeg fikk lyst på det i dag og. Må bare ikke gå lei

Tenker jeg skal lage en roastbeef i helgen, så kan jeg fryse ned litt og.

Har begynt å slenge på fiber til hvert måltid nå, håper det gjør susen med magen.

Etterpå skal jeg på skitur i Nordmarka med jentungen. prøvde å starte litt opp med yoga i går. Skal prøve å være flink til det, så får jeg stresshomonene litt ned. Kjøpte meg sånn kettel-bell som jeg slenger litt rundt i løpet av dagen.

Kjærsten snakker om å ta keto-pause i jula, men ikke søren om jeg gidder å ødelegge diett pga litt snop!

Happy keto dag til dere!

Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat