Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-12, 12:59   #69
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Det var f*** ikke enkelt å få tak i en vektstang på ca. 150 cm! XXL skulle jo ha, men da jeg kom på butikken så hadde de ikke hatt det på leeeenge... Grrr... Har også vært på Intersport, G-sport og Obs! Sport, på sistnevnte plass hadde de ikke engang tid til å snakke med meg, de to ekspeditørene inne i butikken gikk med telefonen på øret og snudde ryggen til - greit, da har de ikke bruk for mine penger. Har også ringt på 3 steder til. Niks og nada. Må få dem til å bestille til meg tydeligvis. *sukk*

Jeg vil ha den NÅ! Spurte på XXL om jeg kunne bruke en slik curl-stang (?), men hun mente at den ikke var egnet til vanlige biceps-løft...? Min kollega sier at det er jo bare tøys - det er jo det den er beregnet for! Det trodde jeg også, men...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat