Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-12, 08:59   #68
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg reagerte på at det ble uttalt som en allmengyldig sannhet at man IKKE kunne bygge kulemuskler. For jo større sjokk blir det for oss som gjør det. Og mulig er jeg spesiell, men jeg er neppe helt unik, derfor er jeg sikker på at jeg kan spare noen for sjokket.

Tja nå er det ingen her i denne tråden som har påstått at man IKKE kan bygge kulemuskler, derimot har flere av oss påpekt at det er veldig, veldig vanskelig selv med diverse hormonforstyrrelser. Og vi vel bare fremheve at dette gjelder for et lite fåtall av verdens befolkning og at det stort sett bare er fordeler med å trene tungt. Dessuten kan man ikke anta at man bygger muskler raskt før man har prøvd og det blir for dumt og "skremme" folk fra å prøve tunge vekter for "dersom, hvis og såfremt ifall" man kanskje har en hormonforstyrrelse så kan man kanskje bygge muskler raskt.

Selv er jeg brei som ei låvedør over ryggen og breiere er jeg blitt etter denne treninga, rumper og lår har heller ikke blitt mindre selv om vekta tilsier noe annet. Men jeg ser muskler, jeg ser definisjon og blir fastere og fastere i fisken. Takke meg til det en noe dvaske greier som slenger rundt, men det er jo hver sin smak da.

Og ja Carisma jeg vil påstå at du nærmer deg type unik når du klarer å bygge kulemuskler på noen få timer i sal i løpet av et par måneder. Jeg kjenner ikke mannfolk som har klart det en gang. Og jeg vet om et par som har prøvd.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat