Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-12, 23:24   #56
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!

Nå har jeg endelig vært her, og må gå tilbake på noe av det jeg har sagt her.
85,- kr for et laks og eggerøresmørbrød er ikke noen upris, men da forventer jeg å få det servert på noe annet enn PAPPTALLERKEN OG PLASTESTIKK!!! Hva i all verden er greia med det?!
De burde i det minste doblet eggerøremengden for å veie opp, egg er jo rimelig. Brødet var godt, men som sagt kunne de lagt på mer pålegg. Og mer salat! Men pesto-olja var himmelsk!

Og beliggenheten. Jeg skjønner ikke helt tankegangen bak den. Det ligger akkurat for mye midt i ingenting til å huke tilfeldig forbipasserende, ergo må man oppsøke stedet. Siden man uansett må det kunne de fått lokaler til en brøkdel av prisen f.eks rundt youngstorget, brugata eller hausmannsgate/møllergata. Større lokaler! I tillegg er f.eks møllergata/youngstorget kjent for litt sunnere profil og det ville passet inn der.