Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-12, 21:35   #66
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Novemberstarterne

Opprinnelig lagt inn av Smiline, her.

Appelsinpiken: Jeg har tidligere gått ned 25 kilo på Ketolysekuren, brukt ketogendiett mot epilepsi og har aldri hatt noe problem med å ha oversikt med inntaket av hverken karber, fett eller noe annet. Deriomot har jeg aldri hatt dette problemet med magen, så derfor er jeg litt i uråd. Uansett, takk for rådene.

Vet du, det så jeg like etter at jeg postet det innlegget. Men jeg tenkte at pytt sann. Sikkert noen andre som trenger å vite det for å ikke miste motivasjonen, så da gadd jeg rett og slett ikke endre det jeg hadde skrevet .

Bra at det har roet seg litt. Håper oppblåstheten din går over snart. Er litt oppblåst i dag selv.
Ostekaken jeg prøvde meg på i går (som var kjempegod forrige gang jeg lagde den) smakte helt feil. Tror jeg må ha hatt feil blandingsforhold av noe. Så da tenkte jeg at det var greit å ikke ta den med på jobb (den som har bursdag, må ta med kake!).
Nå holder jeg på å lage ferdig-muffins, så jeg har noe jeg kan ta med i morgen. Jeg som ville ta med meg noe jeg også kunne spise av... Kjenner magen blir mer oppblåst av bare lukta av dem...

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat