Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-12, 08:08   #18
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Egenkomponert" diett?

Opprinnelig lagt inn av maulie, her.

Hehe, hmm. Ja, takk for svar uansett!! Gått ned 5 kg siden tirsdag! Håper det fortsetter..

Får i meg ca 45-50g karbohydrater pr dag, og ca 50g fett. Og ca 200g proteiner pga og ikke miste muskelmassen, går også 4-5 km tur hver dag. Synes jeg liksom spiser normalt jeg da, omelett og melk til frokost, kylling/skyr/egg/omelett til lunch, svinestrilmer eller kyllingfileet med wokmiks til middag og kvelds f.eks og gjerne en skyr som mellommåltid.

Synes i grunnen kostholdet ditt høres greit ut jeg, litt mye proteiner på lang sikt (kan være hardt for nyrene?) kanskje. Du kan ikke regne med å gå ned 5 kg i uka fremover nei. De fleste av de 5 er nok vann, men noe er fett også.

Jeg ligger på ca. 1350 kcal/dag, aner ikke gram kh, men jeg spiser noe ryvita knekkebrød og belgfrukter og tenker ikke på å telle kh, men ser (på vektned.no) at jeg spiser mer fett enn kh selv om jeg overhodet ikke går inn for det! Jeg skjønner egentlig ikke hvordan folk klarer å spise så mye kh som langt over 150 g pr. dag...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat