|
Sv: "Egenkomponert" diett?
Opprinnelig lagt inn av maulie, her.
Hehe, hmm. Ja, takk for svar uansett!! Gått ned 5 kg siden tirsdag! Håper det fortsetter..
Får i meg ca 45-50g karbohydrater pr dag, og ca 50g fett. Og ca 200g proteiner pga og ikke miste muskelmassen, går også 4-5 km tur hver dag. Synes jeg liksom spiser normalt jeg da, omelett og melk til frokost, kylling/skyr/egg/omelett til lunch, svinestrilmer eller kyllingfileet med wokmiks til middag og kvelds f.eks og gjerne en skyr som mellommåltid.
Synes i grunnen kostholdet ditt høres greit ut jeg, litt mye proteiner på lang sikt (kan være hardt for nyrene?) kanskje. Du kan ikke regne med å gå ned 5 kg i uka fremover nei. De fleste av de 5 er nok vann, men noe er fett også.
Jeg ligger på ca. 1350 kcal/dag, aner ikke gram kh, men jeg spiser noe ryvita knekkebrød og belgfrukter og tenker ikke på å telle kh, men ser (på vektned.no) at jeg spiser mer fett enn kh selv om jeg overhodet ikke går inn for det! Jeg skjønner egentlig ikke hvordan folk klarer å spise så mye kh som langt over 150 g pr. dag...
|