|
Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne
Opprinnelig lagt inn av milena, her.
Takk begge! Tenkte at "starting strength" såg enklest ut og så ser jeg jo at det er mye positive tilbakemeldinger til det. Jeg skal se å komme meg på trening på onsdag og se om jeg kan få en veiledningstime. Sikkert greit når det gjelder form og teknikk.
Det vil du ikke angre på nå i begynnelsen, flere tusen har jo brukt starting strenght og som ekspertene sier, så er starting strenght lagt opp med de øvelsene og settene for en grunn, det er ikke sammenrasket på gutterommet lissom....
Jeg regner meg selv som erfaren trener, men ikke nødvendigvis på styrke. Så derfor forholder jeg meg til hva som er anbefalt på denne fronten, ikke bare for fremgang, men også for å unngå overbelastning og skader. Jeg har hatt utrolig fremgang på dette programmet og du trenger ikke være redd for at markløften din ikke blir bedre, relax, det blir den. Jeg har gått opp over 20 kilo i markløft på litt over en måned. Kroppen er blitt meget bra formet ut fra utgangspunktet mitt og det er nok noe i det "alle eksperter" sier. Starting strenght fungerer for en nybegynner!
|