|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.
Håper suget har gitt seg nå Tarato. Ikke kjekt å få det nei!
Men dette klarar du vettu og du er jo så flink til å gå tur så dette ordner seg i en svisj 
Akter ikke å gi meg nei, og fikk et spark bak i morges da vekta viste 2,1 kg mer enn minstenotering. rett nok spiste jeg litt feil mat i helga, men jaggu var det i mindretall iforhold til det andre jeg spiste. Rødvin og konjakk drakk jeg også, men ikke såååå mye (kremt..tar tilbake den....). Da må det ha vært potetchipsen da, og eller sjokoladebitene
Uansett; magen er oppblåst, buksa trang, beltet kunne jeg ta ut igjen. Liker ikke nei, men veldig selvforskyldt Jeg mista bussen hjem i dag, og gikk de 7 km. Veldig godt, selv om jeg ikke akkurat var kledd for slik aktivitet. Så gikk jeg og tenkte på at det var veldig bra etter ei sånn helg mens jeg hørte på musikk
Så bra du holder fokus på trening smjg; du imponerer med 5.uka på rad altså! Kanskje er det riktig? og heller få trening på plass før du gjør andre endringer? Og så tok du ei økt selv om du ikke hadde lyst; råbra! Bedre gjennomført enn ikke tenker jeg!
Hold ut du og Festina; tenk at du har sett det magiske 99,9 da! Jeg husker godt da jeg passerte tre sifret vekt og gikk over i tosiffret. Jeg heier på deg!! Jeg tror, uten å noe som helst vitensaplig belegg for å si det, at det skjer "noe" i hodet (helst) når vi kommer til sånne magiske tall. Mer som at ting stopper opp? Altså, den underbevisstheten vår tror jeg spiller oss noen puss innimellom. Kan ikke skjønne at det er noe annet når det gjentar seg gang etter gang etter gang?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|