Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-12, 19:13   #17617
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Jeg løper rundt omkring i en park jeg. Vet ikke i hvor stor grad man kan kalle det terreng.... det er jo asfalt for det meste.

Er forsåvidt tilbake i Norge om 3 uker, så jeg kan jo ta turen innom Löplabbet da. Skjønt, det er jo litt irriterende å ikke kunne jogge i mellomtiden (oi, DET trodde jeg aldri jeg skulle høre meg selv si )

Takker så meget for mange gode råd!

De må da ha noe tilsvarende Løplabbet i London ( så først nå at du er der ), det som er viktig at du blir skikkelig testet på en tredemølle slik at de ser ganglag/pronering mm. Da må du kanskje på litt andre butikker enn en helt vanlig sportsbutikk. Er litt usikker på hvor, men det må da kunne gå ann å finne ut?? I mellomtiden kan du jo prøve med rask gange, er bedre enn ingenting ihvertfall til du finner ut av hva det er som plager deg og hvordan du skal behandle det. Noen ganger er det rett og slett godt for kroppen og få en pause lengre enn en dag og to, selv om de fleste "treningseksperter" ofte sier det motsatte

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose