Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-12, 16:40   #17616
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Jeg løper rundt omkring i en park jeg. Vet ikke i hvor stor grad man kan kalle det terreng.... det er jo asfalt for det meste.

Er forsåvidt tilbake i Norge om 3 uker, så jeg kan jo ta turen innom Löplabbet da. Skjønt, det er jo litt irriterende å ikke kunne jogge i mellomtiden (oi, DET trodde jeg aldri jeg skulle høre meg selv si )

Takker så meget for mange gode råd!

Du kan jo prøve en mer intervallbasert jogging - 2-3min jogg + 1 min gåing og så gjenta dette 3-4 ganger og kjenne om det gjør noen endring. Men stopp i tide. Det er lett å pådraseg betennelser som er langvarige å kvitte seg med.