Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-12, 16:24   #36
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Stor motivasjon ja Begynner min første PT time i morgen tidlig og det blir kun styrketrening.. Han skal få lære meg markløft, knebøy, benkpress etc 12 timer i mnd, gleder meg som en unge!!

Lykke til med PT timer, det er fantastisk motiverende å trene med PT, lære seg riktige teknikker og se skikkelig fremgang fra uke til uke. Trening med PT har gjort at jeg trener mye mer kvalitativt når jeg trener alene også, for jeg vil jo ha fremgang og vise PT at jeg gjør noe utenom timene også. Min Pt er også veldig glad i å trene med meg for jeg vil ha mest mulig tunge vekter og skyr rosa manualer. Blir jo helst fornærma når hun kommer med "pinglevekter" , det skal så enormt mye til å få kulemuskler selv med hormonubalanse og testosteronoverskudd hos jenter, da må nesten den hormonubalansen være forårsaket av alternative kosttilskudd

Forøvrig lever jeg ketogent på ca 50-60 g kh på det jevne, det går som det suser og jeg har stor fremgang fra uke til uke og makser på vektene nesten hver uke. Se hva som blir satt opp for deg av kosthold og prøv deg frem, min PT prøvde seg også med mer kh men jeg gadd ikke for jeg liker sånn jeg har det nå. Og ettersom jeg har større fremgang enn mange andre av hennes kunder er det ikke snakk om det lengre. Det jeg mangler er eksplosivitet, men jeg har en utholdenhet og styrke som jeg er ganske stolt av om jeg må si det selv

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat