|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Etter symptombeskrivelsen så var det omtrent 50/50 som stemte og ikke stemte. Smertene er vel egentlig mer på innsiden enn utsiden. Uten at jeg kan så mye om anatomi, tror jeg at det er der bekkenet er. 
Opprinnelig lagt inn av mereo, her.
Bedre sko?
Vil tro du trenger såler jeg 
Hvis du er i overkant plattfot..
Jeg er ikke plattfot, men jeg går som en... Litt som en gakk gakk som går bortover 
Men fysioterapeut vil kunne gi deg svaret 
Har gått med spesiallagde såler i 3,5 år uten at det har hatt noen virkning. Burde kanskje ha hatt de sålene kombinert med bedre sko. Skikkelig joggesko burde jeg vel ha uansett?
...selv står jeg mer som en klovn, med føttene pekende i hver sin retning. 
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Det samme fikk jeg og smerten kom alltid etter at joggeturen var over og var verst dagen etter. Måtte roe ned jogginga en periode til det gikk over. Passa også på og få sjekket sko og løpsteknikk i denne perioden. Viste seg at jeg hadde sko som ikke var helt optimale for meg og løpeteknikken var heller ikke helt på topp. Fikk vekk betennelsen, investerte i nye sko og finpussa teknikken. Har ikke hatt problemer etter det.
Det kan godt passe med min situasjon, ja. Tror kanskje jeg bør ta meg en tur til legen... igjen. Stakkars mann. Jeg var jo der nettopp, da jeg fikk råd om å jogge. 
|