Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-12, 13:46   #17606
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Etterpå, for det meste.

Har du noen gang vært hos kiropraktor/ annen lege og fått sjekket at du ikke har ulik lengde på beina? (Alle har, men ikke alle har like mye forskjel.) Jeg har såpass ulik lengde at jeg til tider har hatt sånne hoftesmerter. Spesielt i perioder med (for) lite trening. Hos meg slår det mest ut når jeg går sakte på asfalt... Typisk shopping-gange. Så det unngås til lommebokas store glede.

Jeg tror at jeg egentlig har et brukbart muskulært støtteapparat som fungerer bra med jevnlig trening, men i følge kiro så er jeg ikke skapt for jogging (det ignorerer jeg glatt siden jeg ikke har vondt av det lenger/nå).

Vel - jeg hadde sjekket det ifallfall dersom det vedvarer og ikke kjennes ut som vanlig stølhet. (Synes det er rart at du skal bi så støl ensidig om det ikke har en fysisk årsak.)