|
Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
2 styrke og 2-3 kardioøkter er vel hva jeg vil kalle meget bra? Man får til det man vil innenfor de rammer man kan disponere. Noen ganger passer det å bo på gymmet andre ganger så må slikt vente. Jeg og kona trener minst 2 ganger i uka sammen og det er både hyggelig og koselig synes vi. Å være sosial betyr ikke nødvendigvis å ikke trene da ;-)
Skulle ønske Lille Gubben ville trene litt sammen med meg... Det hadde vært kos det! Men neida - han sitter bare og ser på! *snøft*
Han holder riktignok på å slanke seg, eller å holde vekten tenker jeg vi kaller det, men han hadde definitivt trengt litt oppstramming også...
Jeg elsker ham jo som har er, det er ikke det, men jeg ser hva han har å slekte på hva gjelder kroppsform (sin far) og han er på god vei for å si det sånn. Og jeg vil ikke at han skal bli sånn! Han sier bare at han skal bli med å trene når vi begynner å gå på ski (noe som antagelig blir 5 ganger i løpet av vinteren eller noe sånt...) og at han sykler da til og fra jobb om sommeren! 5 km hver vei på flatmark...
|