Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-12, 20:07   #41
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Mja... vår evne til å reflektere og sannsynligvis også å rasjonalisere avgjørelser som sannsynligvis ligger mye nærmere instinkter enn "gjennomtenkte valg"....

Vil gjerne ha litt sånne naturlige instinkter, takk! Som å gå på do i stedet for å holde meg bare litt til, eller spise når jeg er sulten i stedet for å se på enda en supersøt kattevideo på youtube. Du ser ikke en løve som lar seg hindre av sånne sentimentaliteter.

Poenget mitt er at jeg synes man skal reflektere over hva man vil, om det gir en mening. Og hva angår menneskedyret er det nettopp vår evne til å reflektere og rasjonalisere, ofte fra utrolig narsissistiske behov som også gjerne gjør oss til det aller grusomste dyrene av alle.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat