Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-12, 12:19   #31
ToreH
Gjest

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Det er det nå egentlig ikke...for spesielt vi kvinner er jo svært forskjellig bygd, en dame med pæreform, en dame med timeglassform og en søyle-dame som meg vil se veldig forskjellige ut med en fettprosent på 25, f.eks.

Og uansett hvor mye du forsøker å dra denne tråden tilbake til tiltenkt tema (svært ulikt deg, btw), så handler denne tråden nå om hva slags menn vi damer foretrekker.

Øøh, ok. Tenkte ikke lage lang diskusjon denne gangen faktisk....Men har registrert i treningsdelen av forumet at en del har lurt på dette med fettprosent osv, så da leita jeg litt på nett for å finne eksempelbilder.

Ja, ulik kroppsform vil helt sikkert arte seg anderledes mht fettprosent på kvinner. Antakelig på menn også. Bredskuldrede, pinglete menn vil vel se mer atletisk ut enn smalskuldrede, pinglete med samme fettprosent.

Hva damer foretrekker har jeg ikke peiling på, men er enig i tidligere trådposter om at damer mellom 17-30 ser ut til å være mer opptatt av kroppsform og slikt på menn/gutter, men det betyr jo ikke at det er slike de ender opp med? Må være lov for ei dame å sikle på undertøysmodeller, men date en chubby boy?

Svar med sitat