|
Sv: Henger hodene deres med på vekttapet?
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Åh... du må få noen til å ta bilder av deg sammen med andre! Jeg har ikke gått ned så mye som deg, men nok til at jeg kan si at det tar LANG tid før hodet henger med. Det er lettere å se når man kan sammenlikne seg med andre på bilder, synes jeg.
Når det gjelder huden din synes jeg at du skal snakke med legen. Husk at en del av vekta du synes du "har igjen" godt kan være løs hud. Den er ikke vektløs.
Ja, jeg skal snakke med legen om den huden neste time. Men jeg tenker ikke å ha noen operasjon på det akkurat nå. Regner med at det er best å gjennomføre evt. svangerskap før det gjøres. Riktig som du sier at huden tar jo opp noe på vekta også, men 10 kilo til tror jeg er rimelig å gå ned iallefall. Jeg tar det egentlig litt som det kommer med de siste kiloene, akkurat nå for tiden er jeg 100% sykemeldt og er veldig lite aktiv i forhold til hva jeg bruker. Så det er ikke noe godt grunnlag for vekttap akkurat nå, men fokuset er jo på å holde vekta som sagt. Jeg har begynt å iallefall ta bilder av meg selv alene, det kan jo sees litt bedre på bilder i grunnen. Jeg kunne ønske at hjernen bare fulgte automatisk med på ferden
Men kroppen trenge vel tid til å venne seg til alt det nye.
Tusen takk for gode innspill
Jeg kan jo si til deg at hodet mitt ikke hang med før jeg hadde kommet så langt heller, det hang vel aldri helt med.. men det har blitt tydeligere for meg nå når mye av vektreduksjonen liksom er unnagjort.
|