Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-12, 16:15   #11
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Jeg tror du misforstår stygt her. Vi skal ikke på noen alternativmesse, den avholdes separat i en helt egen og adskilt hall.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

Jeg kan jo forstå at det var mulig å misforstå meg; mitt hjertesukk var av mer generell art når det gjelder koblingen mellom lavkarbo og "de alternative" – ikke spesifikt hvilken hall du har valgt å leie plass.

På den annen side syns jeg ditt uttrykk "misforstår stygt her" er noe malplassert. Jeg siterer her deg:

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Vi vurderte Alternativmessen, men etter å ha rådført oss med flere "kjennere" av bransjen valgte vi altså Hjem & Hobby. Grunnen er enkel, det er mange av de som kommer for å besøke Alternativmessen som også stikker innom Hjem & Hobby, mens andre veien er det kun et fåtall som stikker andre veien.

Dette kan vel vanskelig forstås annerledes enn at du ombestemte deg for hvilken hall du ville leie plass i – etter først å ha vurdert Alternativmessen.

I bunn og grunn må jeg innrømme at det betyr mindre enn ingenting for meg hvilken hall Lavkarbohuset velger å eksponere seg i. Jeg er uansett ikke interessert i produktene du selger.

Men at jeg skulle ha misforstått stygt, er jeg en smule uenig i. Men akkurat det betyr forhåpentligvis mindre enn ingenting for deg.

Lykke til!

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat