|
Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen
Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.
Jeg tror du misforstår stygt her. Vi skal ikke på noen alternativmesse, den avholdes separat i en helt egen og adskilt hall.
Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge
Jeg kan jo forstå at det var mulig å misforstå meg; mitt hjertesukk var av mer generell art når det gjelder koblingen mellom lavkarbo og "de alternative" – ikke spesifikt hvilken hall du har valgt å leie plass.
På den annen side syns jeg ditt uttrykk "misforstår stygt her" er noe malplassert. Jeg siterer her deg:
Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.
Vi vurderte Alternativmessen, men etter å ha rådført oss med flere "kjennere" av bransjen valgte vi altså Hjem & Hobby. Grunnen er enkel, det er mange av de som kommer for å besøke Alternativmessen som også stikker innom Hjem & Hobby, mens andre veien er det kun et fåtall som stikker andre veien.
Dette kan vel vanskelig forstås annerledes enn at du ombestemte deg for hvilken hall du ville leie plass i – etter først å ha vurdert Alternativmessen.
I bunn og grunn må jeg innrømme at det betyr mindre enn ingenting for meg hvilken hall Lavkarbohuset velger å eksponere seg i. Jeg er uansett ikke interessert i produktene du selger.
Men at jeg skulle ha misforstått stygt, er jeg en smule uenig i. Men akkurat det betyr forhåpentligvis mindre enn ingenting for deg.
Lykke til!
-
|