Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her. To spørsmål: 1 - Har googlet og googlet - finner ikke svar. Plutselig har Appstore på min iphome blitt engelsk. Når jeg skal inn, får jeg følgende beskjed: Account not in this store. your account is not valid for use in the us store, you must switch to the Norwegian store before purchasing. og valget OK. men jeg aner ikke hvordan Spørsmål 2: Hvordan skal jeg klare å beregne riktig vannmengde til min Dolce gusto picolo? Trodde den regulerte alt selv jeg, men så er den ikke automatisk. Så jeg må altså selv vite når jeg skal stoppe vannet. vanskelig å vite når kapselen er ferdig og ikke. Føles som sløs å kaste den når det er masse igjen. Og så blir smaken rar fordi det kommer for mye eller for lite vann oppi koppen
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
To spørsmål: 1 - Har googlet og googlet - finner ikke svar. Plutselig har Appstore på min iphome blitt engelsk. Når jeg skal inn, får jeg følgende beskjed: Account not in this store. your account is not valid for use in the us store, you must switch to the Norwegian store before purchasing. og valget OK. men jeg aner ikke hvordan Spørsmål 2: Hvordan skal jeg klare å beregne riktig vannmengde til min Dolce gusto picolo? Trodde den regulerte alt selv jeg, men så er den ikke automatisk. Så jeg må altså selv vite når jeg skal stoppe vannet. vanskelig å vite når kapselen er ferdig og ikke. Føles som sløs å kaste den når det er masse igjen. Og så blir smaken rar fordi det kommer for mye eller for lite vann oppi koppen
Hopper frem denne jeg