Tråd: ketolyse.no
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-06, 14:54   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: ketolyse.no

Ketolyseforumet konsentrer seg jo om ketolysekuren, og ikke alle verdens problemer og dietter. Jeg liker veldig godt mangfoldet her, men jeg tror nok at for en nybegynner kan dette forumet virke litt lite oversiktelig.
Ketolyseforumet er mye enklere å forholde seg til for dem som følger ketolysekuren,- spesielt for nybegynnere. (Jeg er mangeårig lavkarbospiser)
For egen del sier jeg derfor som Ole Brum:"Ja takk, begge deler!"
At det ikke er så stor aktivitet som her, er jo også helt naturlig. Jeg vil absolutt anbefale deg som går på ketolysekuren å ta del i det som skjer på ketolyseforumet! Da er du også med å skape mer aktivitet, og kan utveksle dine erfaringer med andre ketolytikere. I tillegg er jo Torkil der!

PS.: Når du har betalt en gang har du varig tilgang til forumet!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat