|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.
Minus 500 gram i dag!
WOW! Gratulerer!! Velfortjent dypdykk i flaska!
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Jeg kan nå krysse av kryss nr 12 på treningskalenderen - 4 uker med 3x treninger. Jeg er storfornøyd og må nesten bruke solbriller sånn som glorien skinner. Den tredemølla var en dyr, men fin investering.
Du imponerer meg altså! Du er mer som den standhaftige tinnsoldat i mine øyne Og la den glorien skinne så mye den bare vil; la den lyse opp for oss andre så vi går hen og gjør likedan!
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Her tasler dagene av gårde med lite overskudd og mye søvn. Men gått tur i rolig tempo både torsdag og i dag. Ellers blir det moderat lavkarbo og nok litt mye mat... Vekta har jeg skygget unna...
Så bra VSB, at du lar vekta være! Du er utrolig som holder deg så i skinnet - fortsett med det!! Rolige turer er bedre enn ingen turer! Det er atskillig mer enn jeg gjør, som tar den helt ut og går nesten to mil. Med den følge at kroppen ikke kan brukes til annet enn restitusjon de neste dagene Lærte litt av den leksen altså!
Jeg har vært bortreist/jobbreise de siste dagene og mitt vante kjedelige kosthold som jo fungerer har det vært lite å se til. Middager med vin på kveldene har aldri vært greia mi, og har aldri vært til hjelp med nedgang. Så at vekta i dag viste det samme som sist fredag var jeg storglad for (i går viste den 1 kg mer nemlig...) Ingen gåtur i dag pga migrene (kommer selvfølgelig etter en periode med mye jobb ) men jeg har handlet masse julegaver! I morgen tenker jeg det må bli litt frisk luft. Nå er det snart lørdagskveld med god mat og litt vin. Deilig med fri!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|