Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 20:03   #985
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Festina - flott at du holder liv i tråden og ned, er NED, ikke opp, ikke sant?
Jeg kan nå krysse av kryss nr 12 på treningskalenderen - 4 uker med 3x treninger. Jeg er storfornøyd og må nesten bruke solbriller sånn som glorien skinner. Den tredemølla var en dyr, men fin investering.
Det er bare 35 og 50-minuttersøkter annenhver gang, men jeg har bevisst bestemt meg for å ta det pent denne gangen i håp om at treningsmotet skal vare. så kanskje jeg kan legge på litt styrke utover våren når det blir lysere og overskuddet sånn tradisjonelt blir høyere. (Må vel bare innse at jeg må bli et vanedyr også med hensyn på treningsmengder når stoffskiftet skal håndteres via piller... siden kroppen mer liker forutsigbarhet enn store forskjeller fra uke til uke. )
Vektmessig er det standby/mikroskopisk ned. Men jeg har jo normal BMI så jeg klager ikke, selv om jeg hadde ønsket meg 10 kg ned. I sær siden jeg ikke er kjempeflink (men heller ikke fryktelig dårlig) med maten for tiden. Det blir en del stivelse i form av ris/potet/GF-knekkebrød som jeg nok med hell kunne ha redusert.

Uansett - alt i alt er jeg fornøyd iom at jeg ser at det er positiv utvikling.