Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 18:32   #17422
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Det ble Dolce gusto Piccolo eller hva den heter på meg :-)

Men ser det er vanskelig å blande, for jeg må stoppe selv ved rett mengde, og det er ikke lett å se :-/ Var ikke helt klar over det, trodde den regulerte selv ... jaja, fungerer jo greit likevel da.

Men ser det er vanskelig med vanlige krus ! Hvor selges blanke glasskrus som tåler varme? Må jeg kjøpe merkevarekrus, eller får man "kopi" krus som er billigere?

Jeg har et par blanke glasskrus i kaffekoppstørrelse fra ikea, kjøpt for ikke så veldig lenge siden. Og så så jeg noen i varierende størrelser på Ahlens (Åhlens?) i går. Men jeg er veldig glad i termoglassene fra bodum pavina også - de er heller ikke så dyre, og selges på feks Jernia. Ingen hank, men de er laget så det går an å ta i dem selv om de er fulle av rykende varm drikke.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett