Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 17:09   #17416
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hvorfor det? Jeg elsker å lage kalender til ungene, storkoser meg med å pakke inn og henge opp den kalenderen jeg selv hadde da jeg var liten og å kjenne på forventningen deres når de sitter og venter til jeg kommer hjem før de åpner dagens pakke.

Morsdag, farsdag, halloween og valentin er handelstandes mekka og ikke noe jeg er overvettes interessert i å støtte. Det er koselig med et morsdagskort da og det får jeg alltid.

Jeg støtter ikke handelsstanden på noe vis hverken på morsdag, farsdag, halloweene eller valentine enn utover matkjøp. Jeg ser alle disse dagene som påskudd for å gjøre litt ekstra stas på mine nærmeste eller barna rundt omkring.

Da lager vi god mat, ser en koselig film, inviterer venner og familie og bare kooser oss.

Nannahs forslag om ukesadventskalender var supert så det skal jeg fikse her i huset. Da blir det ikke gaver som blir gitt bort, men tid og oppmerksomhet.