|
Sv: Slit med motivasjonen ...
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Du kjører ikke PSMF style i det hele tatt med halv liter vann da. Det du kjører er noe egenkomponert noe som du dessverre ikke kan kalle psmf....
Les artikkelen til Robert Eilertsen om psmf på fitnessbloggen og les den minst 2 ganger til.
Det er IKKE badevekten som er problemet her pga manglende nedgang, men det er fordi du enten spiser feil eller drikker for lite. Evt begge deler.
Les om psmf og spis/drikk nøyaktig slik som det står. Hvis du er veldig overvektig så skal du ikke ha refeeds hver uke, men kanskje annenhver uke. Les nå arikkelen og forstå den med alt det psmf innebærer. Du har gått på det ei stund så da vet du jo hva dette er. Men lager man egen vri så kan dette ødelegge dietten. Krydre maten og ha på naturlig med salt for å sette smak. Kanskje tørsten kommer da?
Men vann er nøkkelen. Drikk 3-4-5 ltr pr dag.
Har hjulpet 2 andre pluss meg sjøl på psmf så hvis du gjør nøyaktig som det står så funker det.
Du har HEILT rett, I know! Er difor eg har funne ut at det er der problemet ligg òg - eg må drikka meir! Men, som eg skreiv innleiingsvis er det utruleg vanskeleg "å læra nye kunster" når eg heile mitt liv har drukke utruleg lite. Eg hugsar då eg budde heima hjå ho mor, eg drakk kanskje ein halv liter vatn dagleg då òg, og har gjort det så lenge eg kan hugse. Difor er overgangen megastor når eg skal drikka minst to liter!
Eg jublar når eg klarer 1,5 liter 
Så ja, det er ikkje heilt psmf med tanke på mengd væske eg får i meg, men i forhold til alt det andre (har lest artikkelen maaaaange gongar) så er det psmf - heldigvis har eg klart noko 
Er heldigvis ikkje veldig overvektig, har 5 kg att til BMI'en seier eg ligg innanfor normalen, er difor eg har tatt ein refeed kvar helg. Men no tenkte eg eg skulle ta eit par veker i strekk fordi eg hadde mega-refeed førre helg (var på date med mannen... akk!). Så, eg køyrer strikt, og fokuserer MEIR på drikka 
Takkar masse for svar, og du har sjølvsagt heilt rett! Kan vel strengt tatt ikkje kalla det psmf før alt er på plass, men heller psmf-wannabe 
Og som nevnt før - trur heile tørstemekanismen min ikkje er så fungerande, for eg er vel ei av dei få som ikkje vert meir tørst av salt mat... forstår ingenting (eg les for tida anatomi og fysiologi, har eksamen i desember, og akkurat på den fysiologiske mekanismen kjenner eg meg ikkje att....)
Tusen takk - igjen - for at du tok deg tida og gav meg eit svar 
|