|
Har det så vondt..
Sliter med angst, har vært bra en god stund, men er det tilbake for fullt.. Dødsangst.. Alt jeg tar meg fore kan være mitt siste. I disse periodene får jeg stor trang til å spise, men problemet er jo at jeg er livredd for å legge på meg.. Jeg får matorgier, der jeg tygger og ja, spytter ut igjen.. skammer meg over å si det, og vet det høres ekkelt ut.. Dette er ikke noe jeg klarer å fortelle lege og terapeut. Når en matorgie er over, så ligger den der bare som et avgt minne senere på dagen, og det er akkurat som om jeg har en "utavmegselv-"opplevelse, og det skremmer meg.
Fikk idag forslag om å ha en "sobril i lomma", at den kan berolige "angsten for angsten" som jeg har.. Jeg har ikke mye troa på det, men så tenkte jeg at den kan jo kanskje roe ned disse matorgiene? Men altså, jeg takka nei og det ble en lengre samtale istedet for, med terapeutene.
Trenger hjelp og oppmuntring til å bli kvitt denne forstyrret tankegangen på mat. Ingen som tror på meg når jeg sier jeg har en slags spiseforstyrrelse.
|