|
Sv: Oktoberstartere
Opprinnelig lagt inn av Tinemon, her.
Heisann. Jeg startet på ketolysekuren for 5 uker siden og føler at jeg hører inne her i "oktoberstartere-gruppa". Jeg har gått ned 6,5 kg til nå men har enda ikke fått den energien mange snakker så fint om. Føler meg faktisk litt tom. Har vært i ketose siden dag 3 så noe må jeg gjøre riktig. Det blir mye egg og bacon til frokost og spiser endel eggerøre med tilbehør og kylling med fløtesaus har blitt en gjenganger. Biff i alle varianter og lavkarbopizza og spiser enten grønsaker eller salat hver eneste dag. Prøver så godt jeg kan å få i meg 3 liter med drikke i løpet av dagen(sukkerfri fun saft,liker ikke så godt bare vann) men ender stort sett på 2-2,5 liter. Har kjøpt meg vitaminer som jeg håpte skulle hjelpe men føler ikke at jeg har fått så mye mer energi. Noen som har noen tips til meg? Nekter å gi opp nå så trenger litt motivasjon og råd fra dere :-)
først og fremst, 6,5 kg på 5 uker er bra da
Jeg er formann i korttidsminneforeninga, så kan ikke si nøyaktig hvor du skal finne rådene men hvis du ikke allerede har lest alt-mulig-rart her inne bør du lese tråden for nybegynnere på lavkarbo feks. Flere tråder handler også om forskjellige typer vit/min som er kjekke å få i seg. Selv er jeg litt treg når det gjelder å få i meg sånt Bevegelse er viktig, minst en halvtime per dag (som det står lenger opp). Jeg svømmer minst to ganger i uka, og går lange turer med voff stort sett hver dag. Kjenner stor forskjell på formen/opplagtheten de dagene jeg ikke går tur, så er ihvertfall sikker på at for meg er det veldig bra 
Hvis du er/blir matlei bør du snoke rundt innpå oppskriftsforumet. Utrolig hvor mye spennende og godt diverse damer her inne lager. Trenger da ikke høy-karbo når det er så mye godt på lav-karbo 
Stå på, du er flink  på deg