Tråd: Steviadråper
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-12, 15:29   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: steviadråper

Jeg bruker vaniljestevia i bakst hvor det kunne vært greit med vaniljesukker. Da tilsetter jeg alltid disse dråpene i røra FØR annen type søtning til det er passe vaniljearoma, og så fortsetter jeg med annen søtning til det er "passe".

Og jeg har ikke inntrykk av at det er så mange som spiser søtt daglig? Gjelder iallfall ikke meg...

Ketoseånde forsvinner når man ikke er i ketose. Du kan jo eventuelt forsøke å gå enda høyere på grønnsaker og se om det hjelper?