Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-12, 11:22   #10
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Julefristelser på jobb?

Hos oss har det de siste ukene ligget coockies, en annen type kjeks, en skål med både gelegodis og lakris (!!!!) og en skål med Ferrero Rocher! Jeg har ikke spist en eneste bit.

Viljestyrke og stahet av en annen verden har hjulpet meg. Ved et par tilfeller har jeg faktisk, i øyeblikk jeg har vært alene på jobb, kastet snop jeg har bestemt at har stått for lenge, så jeg ikke skulle falle for fristelsen.

For meg er det også lettere å ligge helt unna enn å ta bare en bit... For den ene biten blir fort til "skitt, jeg kan da ta bare eeeen til..." og da har jeg det gående.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat