Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-12, 08:28   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sports-bh str. 75 E

Opprinnelig lagt inn av Ingro, her.

Den har ikke foring, men stoffet er veldig stabilt synes jeg da.. Det er den eneste sports bhen jeg ikke får vondt av å bruke.. men dette er jo smak og behag, jeg hoppa og snurra i prøverommet og følte alt var på plass. Den justeres som en vanlig bh bak og vanligvis sklir det alltid ned men ikke med denne... Finnes bare i hvitt ja, blir litt misfarga hvis man vasker det men min er fortsatt relativt hvit etter flere år med samme sportsbh (og den har ikke blitt slapp).. Har 2 stykker jeg bytter på da..

Har en mistanke om at det var den jeg prøvde for noen år siden og den passet ikke mine pupper i fasongen i alle fall, de ble helt snåle. Men så passer jeg ingen av bh'ene til KappAhl heller av samme grunn - det ser ut som puppene står rett ut til hver side omtrent. Mulig at jeg har rare pupper...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat