Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-12, 19:26   #17307
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Haha, høres fantastisk ut!
Jeg tror kanskje det kan handle litt om markering også. Han går og lukter på de stedene han har tissa mye. Ser litt stolt ut, den lille dritten. Får få han til legen fortest mulig.. Kanskje det ikke skal mer til enn det.

Ja, det er litt fantastisk! (Søk på catnib på youtube, så vil du få deg en god latter om ikke annet. ).

Dersom han fortsatt kan lukte på de stedene hvor han har tissa, foreslår jeg at du vasker med edikkvann. Det fjerner for det første eventuell lukt helt, og katter er iiiikke særlig glad i edikk, for å si det pent! Bare ikke amoniakkprodukter, for det kan få han til å markere på samme sted.
Og når jeg tenker på det, dersom han holder på sånn kan det virke som om det er en kjønnsmodning på gang, og at det er markering like mye som noe annet. Da har jeg bare to ord til deg: Snip snip!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥