Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-12, 18:53   #17295
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Har du kasse inne? I så fall har vi pleid å sette kassen nærmere og nærmere døra og til slutt rett utenfor døra. Seinere har vi tømt kasseinnholdet der vi vil de skal fortsette å ha toa ute.

Vi hadde en som ikke skjønte bæret før jeg satte kassen i skogkanten (pappeske) og lot den bli der til den gikk i oppløsning.. Han var tydeligvis så fin på det at det var "boksen" som var viktig....

Dersom du ikke bruker kasse så kan det være lettere å få han igang via kasse enn rett ut..., når han først har begynt å drite i kassa - i overført, ikke bokstavelig betydning.

Har kasse inne ja. I gangen. Han har bæsja i kassa kanskje 3 ganger i sitt liv. Da fordi at jeg har satt han oppi der.