Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-12, 22:47   #14
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Tulla :), her.

Ønsker så veldig å kunne trene itillegg til lavkarbomaten min, er sikker på at det hadde vært lettere å ta av disse kiloene mine da.. Men med min ME som gjør at energien blir mye verre om jeg prøver å trene litt så blir det vanskelig... Har liksom ikke helt energi til å være konsekvent med maten heller. Er ofte matlei, og når man har veldig lavt energinivå fra før så er det ikke alltid kreftene strekker til til å lage seg god nok lavkarbo mat..

Hei Tulla!

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier. Jeg har også ME og har slitt med det samme. Trene på vanlig vis kan vi ikke. Da jeg var på mitt dårligste så kjøpte jeg ferdig laget lavkarbo mat fra "spisdegslank.no". Det var den eneste muligheten jeg hadde da. Jeg orket heller ikke engang gå meg en tur... Men nå er formen bedre, heldigvis. Det kommer an på hva jeg utsetter kroppen min for.

Som trening har jeg funnet min vei i yoga, og det har gjort meg godt! Selv om det er knallhardt når det står på så har det gjort meg bedre i det lange løp.

Har du flere spørsmål så må du bare kontakte meg her, i journalen min som er linket under, eller sende meg en pm.

Vet hvordan du har det og ønsker deg lykke til!

Stor klem fra Fedona

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat