Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-12, 11:51   #977
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hei Festina. Velkommen "tilbake"og har ikke merket at du ikke vil være venn, skjønner egentlig ikke hvordan det fungerer jeg heller. Men jeg sendte ut en til de som er i de samme trådene som meg da jeg fikk forespørsel fra noen andre her inne. Må gå inn og sjekke status... Kanskje har jeg glemt noen også. Men vet ikke helt hvordan det fungerer som sagt. Og nå vet jeg at du prøver iherdig

Håper du kommer hjem i dag VSB. Og håper du slipper mer komplikasjoner, men de tar godt vare på deg da virker det som, de tar ingen sjanser.

Grattis med nedgang Tarato! Synes du har vært kjempeflink de siste månedene jeg! Kanskje du må melde deg ut av din egen tråd snart?

Og så flott at oppgangen har stoppet smgj! Det er så bra at du klarer å jobbe deg mot målet ditt med å ha fokus på riktig dose medisin og trening! Hurra for deg!

Som jeg har skrevet i journalen min så er ikke kroppen på min side for tiden men vekta har gått bittelitt ned i dag. Men det kan ha sammenheng med at det ble litt lite mat i går og så hadde vi jo litt vin med malingen vår i går kveld, naboen min og jeg. Så er nok litt dehydrert selv om det ikke ble så mye vin da

Ønsker dere en fantastisk helg og så er dere alle velkommen til å besøke meg i journalen min alltid hyggelig med besøk

Stor klem fra Fedona til dere alle flotte mennesker i denne herlige tråden

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat