Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-12, 10:15   #976
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Tja, kom ikke hjem i går. Ting ble litt tøffere enn forventet, men skal nok dra i løpet av formiddagen. Tremannsrom alene her da... Luksus, men skulle nok helst reist som de andre. Likevel, når formen ikke tilsier det, er det jo bra å få bli. (Man hører vel ofte nok om det motsatte...)

Godt at det gikk bra til slutt da, VSB! Jeg har aldri i hele mitt liv vært på sykehus, og er egentlig ganske engstelig....

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Her er det veiedag i dag, og alle monner drar; 200 gram ned er 200 gram ned. Altså ny minstenotering. Deilig. Ser plutselig nye deler av kroppen som jeg ikke har sett før, så som at plutselig er det (når jeg holder inn magen vel og merke) ribben under brystene . De har jeg jo alltid "skjult" bak den største bilringen. Jada.... Ting henger ganske bra ser jeg, både haka, grevinnehenget, magen og lårene. Men hva har vel det å si? Hvor ofte går jeg uten klær liksom; masse fint å skjule det med. Ha en god fredag alle sammen; noen timer til så er det helg!!

Så deilig!! Grattis!

[quote=smgj;1400882]Festina - tvitvi for veiedag. Takk :-)

For min egen del ser det ut som at "oppturen" har stoppet (banker forsiktig i bordet) og kanskje også snudd bittelitt. Jeg er ikke i tvil om at jeg må ha rett medisinering for å holde vekta på plass for oppbremsingen hadde sammenfall med medisinøkning og treningslyst. Deilig da - det viktigste er at det virker! quote]

Jeg har kun gått opp 100 gram siden sist jeg var innpå her, og det er jeg storfornøyd med! Har en mistanke om at det har vært mer, men det kan jeg ikke henge meg opp i - det viktigste er her og nå!

God helg til alle! Håper det blir fint vær så vi får dykket - det SVIR kalorier!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat