Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-12, 20:15   #964
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

VSB - jeg skal krysse fingre og tær for deg. Husk at med så noenlunde riktig mat går det som regel bedre da. Man slipper iallfall sur samvittighet i tillegg til andre ting.

10-års bryllupsdag må jo bare bli knall. Vi hadde vår i våres, faktisk. (Men den slo ikke islandsweekenden Husets Herre overrasket med det ene året... Fantastisk landskap, leiebil og hytte med utendørs boblekar med varmt grunnvann.)

Jeg tror jeg forsiktig skal oute at jeg nå har klart å begynne å komme i gang med treningen igjen. Den er visst det første som ryker når jeg bommer på medisineringen, og det tok litt tid etter vi kom igjen fra Kypros før jeg fersket hva som var på gang... Har jo lest om oppdosering på vinteren før, men ikke kjent behovet de to forutgående årene. Men... jeg har økt med et halvt grain erfa i løpet av en måned nå og sannerlig sier jeg eder - jeg har trent tre ganger i uka i to-og-en-halv uke nå.
Har ikke turt å offentliggjøre det i frykt av at det skulle briste, men det virker som at overskuddet er her for å bli en stund iallfall.

Sist redigert av smgj : 07-11-12 kl 20:25.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat