Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-12, 20:47   #959
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

I am back

Hatt en lite opphold her pga en fantastisk helg i Trondheim

Er det ikke rart det med klesplagg man finner som man virkelig liker? En har det i hodet lenge og så ender en opp med å kjøpe det til slutt likevel ikke alltid like lurt som i ditt tilfelle Tarato... For noen ganger har det gått ut på dato før en er slank nok til å bruke det. Det har iallefall jeg opplevd så får vi se da om du kjøper det likevel om det fortsatt er i butikken neste gang du går forbi... Kommer litt an på prisen da, om en synes det er verdt det, å ta risken altså. Men skikkelig surt om en aldri kommer inn i det... Been there done that!

Her står fortsatt vekta stille... Men i helga ble det en del mer karber enn vanlig og er happy for at vekta ikke har økt

Nå er det ett år siden jeg startet med lavkarbo sist og det har blitt en livsstilsendring denne gangen. Alle de gangene før der så gikk jeg tilbake til husmannskost etter jeg hadde gått ned det jeg ville... Og der var ikke så lurt, men tror ikke jeg var like bevisst de gangene. Har liksom blitt voksen

Har jo gått ned ti kilo det siste året, så da satser jeg på å gå ned de siste ti det neste året. Kjenner det blir mindre stress om jeg tenker sånn og det er like viktig å ikke gå opp også. Men det er jeg sikker på går bra denne gangen

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat